Tie tulevaisuuteen

Kävin eilen Helsingin ruoholahdessa Valmennuskeskuksen järjestämässä Coachingissa . Sen idea on kahdenkeskisen juttelun myötä selkeyttää omat urasuunnitelmat,vahvuudet ja kannustaa opiskeluun. Pistin sinne viime viikolla meiliä asiastani, ja melko nopeasti sain ajankin :) Tässä nyt vasta tammikuussa olen alkanut toden teolla miettimään tulevaisuuttani : mitä minä haluan tehdä isona. Tein päätöksen: aion vielä opiskella. Olen kouluttautunut merkonomiksi jo kolmisen vuotta sitten, ja stylistiksi työnteon lomassa, eli vietellyt välivuosia jo muutaman vuoden. Ajattelin, että nyt tai ei koskaan kannattaa vielä opiskella, muuten se sitten jää, ja saattaa harmittaa myöhemmin.

En olisi miettinyt tällaista päätöstä, ellen olisi ollut näin varma siitä , mitä aion hakea opiskelemaan. Mikä se ala sitten on ? Kuten jo blogini kautta olen aiemmin todennut, kiinnostus tiedotus- ja markkinointialaan on vain kasvanut. Olen päättänyt täydentää stylistikoulutustani ja hakea opiskelemaan viestintää, markkinointia ja tiedotusta. Mielessä on muutama koulu, sekä ulkomailla että suomessa, jonne pistän hakupaperit menemään.
Olen vuonna 2010, välivuoteni jälkeen hakenut yhteishaussa, mutta silloin ei auennut opiskelupaikkaa sillä en tiennyt lainkaan mitä halusin vielä siinä vaiheessa, ja pistin hakemuksia sinne tänne "huvin vuoksi" koska yksi välivuosi on sellainen ihanne jota kaikki viettää. Kummalisesti ne vuodet vaan kuluu ja huomaat, että olet jo kolmannella 'välivuodella'. Silloin pysähtyy kyllä mietimään: mikä olisi minun tulevaisuuden ala?
Ps. tämä teksti vain på finska, ei ole aikaa översättaa :D hoppas alla förstår ;)

Eli eilinen meni siellä Helsingin suunnalla ja aamuisella töissä, tuli oltua liikkeellä aamu kuudesta ilta kuuteen melkein non - stop eli tänään nukutti kyllä pitkään. Tänään mennää moikkaa kaveria Vihdin suunnalle! 

Valmennuskeskuksen rakennuksella oli osuva nimi;
Elinen mäkki -annos istui kuin nenä päähän, välillä on pakko saada pikaruokaa ! ( paitsi että iski se kuuluisa MM - Mäkki Morkkis ruokailun jälkeen)
Sain bussin ikkunasta aika karun näköisen otoksen tämän hetken lumisaldosta maassamme;
.. Ja niinistökin kävi porvoossa vierailulla nähtävästi!
Hyvää torstainjatkoa !! :>

Kommentit